Boğaziçi ‘’En Cool’’ üniversite seçildi

Marketing Türkiye için Roamler Türkiye tarafından hazırlanan “Cool Markalar” araştırması bu yıl üçüncü kez gerçekleştirildi. Eylül ayında açıklanan araştırma sonuçlarına göre Boğaziçi Üniversitesi, Türkiye’nin ‘’En Cool’’ üniversite markası oldu.


Gençlere yönelik iletişime ağırlık veren, yenilikçiliğe odaklanıp sosyal medya trendlerini yakından takip eden markaların öne çıktığı yarışmaya Türkiye temsili 600 kişi katıldı. ‘’Crowdsourcing’’ yöntemiyle gerçekleş­tirilen araştırmada kategori bağımsız en cool marka Apple oldu. Apple ayrıca telefon ve bilgisayar kategorisinin de ilk sırasında yer alırken hediyelik en cool listesinin de birincisi oldu. Araştırma verilerine göre gençlere yönelik reklam kampanyaları yapan, ye­nilikçiliğe odaklanan ve sosyal medyadaki trendleri etkin olarak takip eden markalar cool olma yarışında bir adım öne geçiyor.

2017’nin En Cool Markaları arasında Boğaziçi Üniversitesi’nin yanı sıra, Chanel, Adidas, Swatch, Mavi, Bosch, Samsung, Cristiano Ronaldo, Tarkan gibi marka ve ünlüler de yer aldı.