Kampüsün en eğlenceli girişimcilik etkinliği Startup Carnival başlıyor!

Boğaziçi Üniversitesi ev sahipliğinde, Garaj ve Boğaziçi Üniversitesi Girişimcilik Merkezi tarafından ilki geçen yıl düzenlenen Türkiye’nin en eğlenceli startup karnavalı 20 Mayıs’ta Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüs’te yeni ve heyecan verici girişimleri katılımcılarla buluşturacak.

Başarılı startup temsilcileri ile girişim dünyasına ilgi duyan meraklı üniversite ve lise öğrencileri Startup Carnival’da buluşacak. Boğaziçi Üniversitesi Güney Kampüs’te gün boyu sürecek karnavalda müzik ve açık hava etkinlikleri eşliğinde startup kurucularının tecrübelerini dinleme ve öğrenme fırsatını elde edecek olan katılımcılar, kendi projelerini hayata geçirmek için gerekli yönlendirmeleri girişimcilerden elde edebilecek.

Boğaziçi Üniversitesi’ndeki girişimcilik ekosisteminin ve girişimcilik kültürünün ön plana çıkmasını sağlayan ‘Startup Carnival’ Türkiye’nin önde gelen girişimci dostu kurumların ve girişimcilerin desteği, birçok okuldan gönüllülerin enerjisiyle gerçekleşecek. Geçtiğimiz sene ilki gerçekleştirilen etkinlikte, 50’den fazla girişimci tecrübelerini yeni nesillerle paylaşmıştı.

Türkiye İş Bankası ile İyzico tarafından desteklenen Startup Carnival’ın sponsorları arasında AvivaSA, Bundle, Fintech Istanbul, Redbull, Sankonline, Sendloop, Superlancer, Volt ve Yemeksepeti bulunuyor.

Girişimcilik ekosisteminden 20’den fazla partnerin destek verdiği ve geçen sene 750 katılımın olduğu Startup Carnival 2017’ye katılımcı olarak web sitesi üzerinden ücretsiz kayıt yaptırabilirsiniz.

PROGRAM:

10:00-13:00 Yoga, Zumba, Networking ve Start Up’lar ile Tanışma

12:00-13:00 Öğle Yemeği ve Canlı Müzik

13:00-13:30 Açılış Konuşması

13:30-15:00 Start Up Sohbetleri

15:00-16:00 Kahve ve Canlı Müzik

16:00-18:00 Start Up Sohbetleri

Detaylı bilgi ve kayıt: http://startupcarnival.co/

 

Ayrıca Startup Carnival’ı Twitter ve Instagram hesaplarından takip edebilirsiniz:

facebook.com/letscarnival

twitter.com/letscarnival

instagram.com/letscarnival

#letscarnival

Haber: Kurumsal İletişim Ofisi

Tarih: 15 Mayıs 2017