Sosyal medya performansında liderlik Boğaziçi’nde!

Sosyal medya hesaplarının performanslarına göre sıralandığı listede Boğaziçi Üniversitesi yine üniversiteler arasında 1. sırada !

Günümüz dünyasında insanların sosyal medya hesapları başında geçirdikleri saat süresi günden güne artıyor. Artık hayatımızın bir parçası haline gelen Internet, birçok platform ile insanlara çeşitli imkanlar ve içerikler sunuyor. Fakat hayatımızın merkezine yerleşmiş olan sosyal medya mecrasında gündemde kalmak ve takip edilmek oldukça zor.

BoomSocial isimli web sitesinin hazırladığı ve markaların 1-30 Haziran 2017 dönemindeki performansını mercek altına aldığı listede Boğaziçi Üniversitesi 23. sırada yer aldı. 20 binden fazla markanın tarafsız ve objektif olarak değerlendirildiği platformda listenin başını Madame Coco çekiyor.

Facebook’ta 8.439 sayfaya ait 466,026 ileti, Twitter’da 7.213 hesabın paylaştığı 780,744 tweet, Instagram’da ise 4.726 hesabın paylaştığı 134.077 ileti olmak üzere; toplamda 20.378 farklı sosyal medya hesabı tarafından paylaşılan 1 milyon 380 bin 847 içeriği istatistiksel olarak incelenmesinin ardından yapılan sıralamaya göre Boğaziçi Üniversitesi, Toyota ve Vodafone gibi birçok ünlü firmayı geride bıraktı.

Oluşturulurken sayfaların takipçi sayıları, ileti kullanımı, iletilerinin aldığı etkileşimler, etkileşim türleri, etkileşim yoğunluğu ve sektöründeki diğer markalarla rekabetinin incelendiği listede ODTÜ, İTÜ, Bilkent ve Hacettepe gibi birçok üniversiteyi geride bırakan Boğaziçi Üniversitesi, üniversiteler arasında birinci sıraya yerleşti.

Bunun yanı sıra Boğaziçi Üniversitesi, sıralamada baz alınan belirli sosyal medya mecraları dışında, Snapchat üzerinden başlattığı ve hala aktif olarak sürdürdüğü iletişim ile de ön plana çıkıyor.

Tarih: 20 Temmuz 2017