Dijital dünyayı ne kadar yönetebiliyoruz?

Bu sene üçüncüsü düzenlenen Digital Times Summit etkinliğinde, farklı alanlarda dijitalleşmenin hayatı nasıl değiştirdiği anlatıldı. İletişim, reklam, pazarlama gibi farklı disiplinlerin dijitalleşen dünyayla ilişkilerinin incelendiği zirvede, sektörün lider isimleri katılımcılarla buluştu. Zirvede “Dünya dijitalleşiyor, tüm alışkanlıklarımız ve iletişim yöntemlerimiz değişiyor. Peki, yeni dijital dünyaya ve değişen çağa ne kadar hakimiz?” sorusuna yanıt arandı.

Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı ile Sosyal Medya Ekibi tarafından ilki 2014 yılında gerçekleştirilen Digital Times Summit, dijital dünyanın önde gelen isimlerini üniversite öğrencileri ve sektör profesyonelleri ile buluşturdu. Etkinlik 19 Mart Cumartesi günü Albert Long Hall’de 450‘ye yakın katılımcıyla gerçekleşti..

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Ayşegül Toker’in konuşmasıyla başlayan etkinliği, Sahibinden.com’dan Burak Ertaş’ın “E-ticaretin Geleceği” hakkındaki deneyim ve bilgilerini paylaştığı sunumu takip etti. Intel CEO’su Burak Aydın’ın Nesnelerin İnterneti oturumu ile devam eden zirvede, Google’dan Cemal Büyükgökçesu ve Damla Çakırca ile Mobil Kullanıcı Deneyimi ve Dijital Trendler temalarında interaktif bir sunum gerçekleştirildi. Öğleden sonraki oturumlarda ise, Spotify Türkiye Direktörü Ergül Çivi ile Müziğin Gücü ve Müzikle İletişim konusu, Facebook Sektör Yöneticisi Gül Akkaya ile Mobil Çağda Pazarlama başlığı incelendi. Hootsuite Solution Partner Türkiye Direktörü Deniz Umut Dereli ile Sosyal Medya Analitiği üzerine sunumunun ardından kapanış Microsoft Türkiye’den İbrahim Kıvanç’ın Sanal Gerçeklik hakkındaki konuşması ile yapıldı.

Son üç yılda 1500’e yakın katılımcıyı ağırlayan etkinlik, önümüzdeki yıllarda da dijital dünyayı ve trendleri mercek altına almaya devam edecek.

Digital Times Summit 2016 detaylı programı ve konuşmacılarına aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

 

www.digitaltimessummit.com