Mezunlarımızdan Haberler

Mezunlarımızın Kariyer İzleri...

Hüseyin Necdet Kalkan (BÜ’03)

Kasım 2017’den bu yana Nestlé Türkiye Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü olarak görev yapan Hüseyin Necdet Kalkan, Nestlé Türkiye Nescafé İş Birimi Genel Müdürlüğü görevine atandı.

Hüseyin Necdet Kalkan, lisans eğitimini 2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nde tamamladıktan sonra aynı üniversitede MBA derecesi aldı. Dört yıllık satış ve ticari pazarlama tecrübesinin ardından 2006 yılında Zincir Mağazalar Müdürü olarak Nestlé’ye katıldı. Müşterilerle kurduğu etkili iş birlikleriyle Nestlé’nin bu alandaki büyümesine önemli katkılar sağlayarak 2011 yılında tüm Türkiye’deki Ulusal Zincir Mağazalar Kanalı’ndan sorumlu Satış Direktörlüğü pozisyonuna getirildi. Bu görevini de üstün başarı ile tamamladıktan sonra 2015’te Nescafé İş Birimi’nde Nescafé Gold, Nescafé Classic ve Nestlé Coffeemate kategorilerinden sorumlu Pazarlama Müdürü olarak görevlendirilen Kalkan, Kasım 2017’de Nestlé Türkiye Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürlüğü’ne terfi etti.  

Cennet Melis Uslukılınç (BÜ’05)

Karaca’da Marka ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Cennet Melis Uslukılınç atandı.

2005 yılında Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden mezun olan ve iş hayatına Evyap’ta Ürün Müdür Yardımcısı olarak başlayan Cennet Melis Uslukılınç, Evyap’taki Pazarlama deneyiminin ardından, 2007 yılında başladığı Unilever yolculuğu 11 yıl sürdü. 2 yıl boyunca saha satışta gerçekleştirdiği çalışmaların ardından Uslukılınç, Türkiye’de henüz olgunlaşmaya başlayan “Alışverişçi Pazarlaması – Shopper Marketing” ile tanıştı. Bu süre zarfında; gıda, kişisel bakım, ev bakım kategorilerinde 25 markanın Alışverişçi ve Kategori Pazarlaması süreçlerini yönetti.

Unilever’de üstlendiği çok sayıda önemli görev ve ses getiren başarıları sonrasında kariyerine farklı bir yön verme kararı aldı. London College of Fashion’dan Visual Merchandising ve Display eğitimi alan Cennet Melis Uslukılınç, Central Saint Martins’de “Perakendede Deneyim Tasarımı” eğitimini tamamladı. Tüm bu tecrübe ve birikimlerini perakende sektöründe faaliyet gösteren diğer firmalara aktarmak için Retail Guru Academy’i kurdu.

Okan Gedik (BÜ’96)  

Okan Gedik, Halk Ekmek Genel Müdürü olarak görevlendirildi.

1996 yılında Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü'nden mezun olan Okan Gedik kariyer hayatına Kibar Grubu'nda başlayarak, grup şirketlerinde 1996-2017 yılları arasında farklı görevler üstlendi. 1996 yılında iş hayatına adım attığı Assan Alüminyum A.Ş.’de sırasıyla Pazarlama ve Satış Uzmanı Pazarlama Şefi, Yurtdışı Satış Müdürü, Pazarlama ve Satış Müdürü ve Satış Direktörü olarak görev aldı. 2008 yılından itibaren Grup şirketlerinden Assan Hanil Otomotiv A.Ş.’de görev yapan Gedik, söz konusu şirkette 2017 yılına kadar Satış ve İdari İşlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı, Genel Müdür ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalışmalarını sürdürdü. Kendisi aynı zamanda kurucu yönetim kurulu üyesi olarak 2012-2017 seneleri arasında TSİ Uçak Koltuğu Üretim A.Ş.'de Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olarak görev yaptı. 2017 yılında katıldığı Kale Grubu’nda 2019 yılı sonuna değin Kaleseramik, Çanakkale Kalebodur Seramik Sanayi A.Ş. Genel Müdürlüğü, Kale Maden, Kale Nakliyat ve Kale Frit şirketlerinin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerini üstlendi.

Suna Kuşadalı Öççetin (BÜ’00)

GSK Türkiye’de, Teknoloji Departmanı Liderliği’ne Suna Kuşadalı Öççetin getirildi. 2018 yılında GSK Türkiye’de Gelişmekte Olan Ülkeler Merkez Bölgesi Teknolojileri Proje Lideri olarak göreve başlayan ve önemli birçok projeyi başarıyla yürüten Suna Kuşadalı, GSK Türkiye Teknoloji Departmanı Lideri olarak yeni görevine başladı.

2000 yılında Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri Bölümü’nden mezun olan Kuşadalı, The Robert Gordon Üniversitesi’nde Kalite Yönetimi dalında yüksek lisansını tamamladı. İlaç ve hızlı tüketim sektörlerinde 16 yıllık tecrübeye sahip olan Suna Kuşadalı Öççetin, GSK Türkiye’ye katılmadan önce Pfizer ve Kimberly-Clark şirketlerinde yerel ve bölgesel sorumluluklar üstlenerek; proje yönetimi, veri tabanı, ERP sistemleri, tedarikçi ve destek ekiplerinin yönetimi alanlarında uzmanlaşmış ve iş süreçlerinin iyileştirilmesi konularına liderlik etmiştir.

Burçin Alev Ekşi (BÜ’03)

2018’den bu yana NESCAFÉ Çatı Marka ve Karışımlar Kategorisinden Sorumlu Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Burçin Alev Ekşi, Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi’nin yeni genel müdürü oldu. 

2003 yılında Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nden mezun olan Burçin Alev Ekşi, Nestlé Türkiye’deki kariyerine 2008’de NESCAFÉ 3ü1 Arada Marka Müdürü olarak başladı. 2016 yılına kadar İçecekler İş Birimi’nde çeşitli görevler yürüttükten sonra NESCAFÉ Pazarlama ve İletişim Müdürü olarak görev aldı. Satış, pazarlama, araştırma alanlarında 17 yıllık deneyime sahip Ekşi, 2017 yılında Tüketici İletişimi ve Pazarlama Araştırmaları Müdürlüğü görevine getirildi ve tüm Nestlé markalarının iletişim stratejilerinin geliştirilmesine, stratejilere uygun olarak iletişim kampanyalarının oluşturulmasına ve sinerji yaratılmasına destek oldu. 2018 yılında NESCAFÉ Çatı Marka ve Karışımlar Kategorisinden Sorumlu Pazarlama Direktörü görevine getirilerek İçecekler İş Birimi’ne geri dönen Ekşi, 1 Temmuz 2020 itibariyle Nestlé Kahvaltılık Gevrekler İş Birimi Genel Müdürü olarak yeni görevine başladı.

Yavuz Feyzioğlu (BÜ’05)

Eczacıbaşı Yapı Gereçleri'nde Pazarlama Direktörlüğü’ne Yavuz Feyzioğlu getirildi.

Yavuz Feyzioğlu lisans eğitimini 2005'te Boğaziçi Üniversitesi Kimya Bölümü'nde, yüksek lisans eğitimini ise 2006'da HEC Paris Business School'da Pazarlama Yönetimi Bölümü'nde tamamladı. Kariyerine Unilever çatısı altında başlayan Yavuz Feyzioğlu, 2007-2012 yılları arasında şirketin Türkiye'deki ve İtalya'daki operasyonlarında görev aldı. Grup Marka Müdürü olarak katıldığı Diageo'dan Kıdemli Pazarlama Müdürü olarak ayrılan Feyzioğlu, 2017-2018 döneminde Şölen Gıda'da, ardından da Danone Türkiye'de Pazarlama Direktörü olarak çalıştı.