Big Data ve Analitiğin uzmanları Boğaziçi Üniversitesi'nde!

Digital Analytics Summit, 13 Kasım 2015 tarihinde Boğaziçi Üniversitesi’nde Albert Long Hall’de gerçekleştirilecek.

Türkiye’de dijital denildiğinde akla gelen alanında yetkin isimleri ve öncü şirketleri bu yıl ikinci kez bir araya getirecek olan Boğaziçi Üniversitesi Digital Analytics Summit, yapılan dijital pazarlama harcamalarının verimliliğinin ölçümlenmesi, büyük veri uygulamaları ve mobil analitik hakkında katılımcılara profesyonel bir bakış açısıyla sektörü inceleme fırsatı sunacak. Digital Analytics Summit, 13 Kasım 2015 tarihinde Boğaziçi Üniversitesi’nde Albert Long Hall’de gerçekleştirilecek.

Boğaziçi Üniversitesi İİBF Dekanı Prof. Ayşegül Toker koordinatörlüğünde düzenlenen Digital Analytics Summit'in bu seneki ana konuşmacısı UCLA pazarlama profesörü ve MarketShare kurucusu Dominique Hanssens.

Mobil pazarlama analitiği, büyük veri ve dijital ölçümleme konularında Türkiye'nin ve dünyanın saygın akademisyenleri ve profesyonellerinin ilgi çekici sunumlar yapacağı bu zirvenin diğer davetli konuşmacıları arasında Mehmet Dilek – IBM, Moris Kastro – Inveon, Özlem Kutluay – Hürriyet, Hakan Yılmaz – Accenture, Rick Williams - R/GA, Nevgül Anbarlılar - Northstar Innovation, Volkan Biçer – mobilike, Uğur Sennaroğlu – Garanti, Tuncay Yavuz – OMD yer alıyor.

Digital Analytics Summit, katılımcılarına sürekli değişen ve gelişen dünyada dijital analitik kavramının kapılarını sonuna kadar açarak, bu kavrama dair yeni bakış açıları kazandırmayı amaçlıyor.


http://www.digitalanalyticsbogazici.com/